Vitalitás tippek a Vitallandtól

Hogyan lehet segíteni neki a leszokásban

Dohányzás: Hogyan tudnak segíteni a Leszokásvonal munkatársai?

Leszokási tippek 1. Első lépésben mindenkinek meg kell találnia a saját motivációját.

leszokni a dohányzásról és a jobb egészségről melyik tabletták jobbak a cigarettáktól

Ezt senki más nem tudja megfogalmazni helyettetek, ez a ti döntésetek. Erre a kérdésre még a leszokási tippeknél visszatérünk, ugyanis érdemes felkészülni már a leszokás folyamata előtt is.

És hogy hogyan? Ehhez próbálunk most némi segítséget nyújtani nektek.

EXTRA AJÁNLÓ

Fontos, hogy nem mindegyik tippet tudja mindenki alkalmazni. Meg kell találnotok a hogyan lehet segíteni neki a leszokásban magatoknak legmegfelelőbbeket és azokat alkalmazni. Azonban az elmondható, hogy minél több ilyen kisebb-nagyobb trükköt alkalmaztok, annál nagyobb valószínűséggel lesz eredményes a leszokás.

Ha van dohányzó közeli barátotok vagy családtagotok, akik szintén szívesen letennék már a cigit, akkor érdemes együtt megpróbálni, mert 15 hétig füstölt és leszokni még sikeresebben elérhető a füstmentes élet.

  1. Le akarja tenni a cigarettát? Ezért nehéz segítség nélkül leszokni - EgészségKalauz
  2. Leszokási tippek - CigiSzünet
  3. Teszt, amikor leszokom a dohányzást
  4. Megoldások a drogokra :: Olvassa el a „Segíteni valakinek leszokni a drogokról” című részt.
  5. Dohányzás: Hogyan tudnak segíteni a Leszokásvonal munkatársai?

Életünk során nap mint nap hozunk fontos döntéseket, azonban kellő ráfordított munka nélkül ezek az elhatározások csak lógnak a levegőben, és nem érhetnek valódi meggyőződéssé. Saját magunknak tenni kell azért, hogy elhiggyük, nem kényszerből tesszük amit teszünk, hanem mert ténylegesen a javunkra válik.

Le akarja tenni a cigarettát? Ezért nehéz segítség nélkül leszokni

Módszeresen olvassunk utána a dohányzás egészségügyi hatásainak, és annak, hogyan javítja az egészségünket a leszokás. Erre számos internetes oldal áll rendelkezésünkre.

hogyan lehet segíteni neki a leszokásban

Számoljuk ki hogy mire és mennyit lehet spórolni. Foglalkozzunk ezekkel minél többet, szánjunk rá időt, mert idő kell ahhoz, hogy a döntésből meggyőződés váljon. Ez rajtunk múlik.

Az izomgörcsöket a kalcium hiánya okozza.

Gondoljuk át, arányaiban mit nyerünk a leszokással napi, heti, havi szinten. Változtassuk meg saját hozzáállásunkat a dohányzáshoz: a leszokás ITT kezdődik! A leszokáshoz nem elég csak az elgondolás és az akarat. Kulcsfontosságú, hogy a motivációdat a leszokás teljes ideje alatt meg tudd őrizni. Sokat segíthet ebben egy motivációs lista, amit mindig magadnál tarthatsz. Ebben írd le azokat a dolgokat, amiért eltökélted a leszokást, így ha megkívánod a cigit, akkor csak hogyan lehet segíteni neki a leszokásban a listádra, és újból lendületet kapsz.

Account Options

Íme, hogyan is néz ki egy ilyen lista: 1. Az egészségem egyre többet köhögök, egyre csúnyábban 2. Pénz a salvus orrpermet pénzből el tudok menni a kiszemelt fesztiválra 3.

leszokni a dohányzásról, miután sokkal könnyebb Ismét ősszel nem hagytam abba a dohányzást

Zavarja a barátnőmet nagyon szeretem őt, és nem szeretném, ha a cigi lenne az akadály kettőnk között Neked mik a legfontosabb okok, amiért letennéd a cigit? Ha van már néhány rangsorold, hogy melyik a legfontosabb.

NAGYOBB MENNYISÉGEK KÉSZÍTÉSE

Leszokni a dohányzásról nem könnyű, nagy motiváció és kitartás nélkülözhetetlen hozzá. Készülj fel a leszokásra! Gondold át alaposan, próbáld meg nem halogatni. Tökéletes időszak nincs, de vannak jobb és rosszabb időszakok. Nem túl optimális ha például most váltottál munkahelyet, ha valamilyen negatív esemény ért, ha stresszes időszak hogyan lehet segíteni neki a leszokásban nézel ilyenkor inkább egy kicsit várj, amíg rendeződnek a dolgok körülötted és utána próbálj meg kitűzni egy időpontot!

Várd ki ebben a hónapban a leszokási tippeket! A leszokás rengeteg önismereti munkával jár, amit nem spórolhatunk meg, ha végérvényesen le szeretnénk tenni a cigit.

Figyelj, ez nem segít! Üzenet mindenkinek, aki segíteni akar egy dohányost a leszokásban

Nézzünk szembe saját magunkkal, mert senki sem fog leszokni helyettünk! Számos kérdés merül fel például a múlttal kapcsolatban: Volt-e már leszokási kísérletem a múltban és miért nem sikerült?

Mit csinálhatnék máshogy? Befolyásolta ez az önértékelésemet és a kitartásomat?

Egy videó, amely segít leszokni a dohányzásról

Ha leteszem a cigit, elégedettebb leszek, büszke leszek rá? A sikeres leszokás egyik kulcsa az önismereti munka A régóta dohányzóknak gyakran fel sem tűnik, hogy amikor már a sokadik cigi után nyúlnak, az sokkal inkább ösztönös, mintsem tudatos cselekvés.

Készítsünk naplót, és vegyük sorra azokat az élethelyzeteket, amikor rágyújtunk! Kinek a társaságában?

Címlap » Cikkek Szívni, vagy nem szívni… 21 napos ingyenes mentális dohányzásleszoktató program azoknak, akik szeretnének leszokni a dohányzásról, de még szükségük van támogatásra, hogy ez tényleg sikerüljön is.