Miért nő meg a testsúly a dohányzás abbahagyásakor?

Leszokni a dohányzás hatását a súlyra, Tartalomjegyzék

Mit tehet, ha szeretne leszokni a dohányzásról? Mutatjuk Szívbetegség, magas vérnyomás, érszűkűlet, krónikus hörghurut, daganatos megbetegedés, az magzat károsodásának veszélye - csak néhány a nikotin okozta ártalmakból.

Ezeket biztosan nem tudtad a dohányzásról!

Fotó: Pixabay Az egészség és a jó közérzet miatti aggodalom az leszokni a dohányzás hatását a súlyra a dohányzásról való leszokásnak. A szándék könnyen meghozható, a gyakorlatba átültetés viszont nagyon nehéz.

leszokni a dohányzás hatását a súlyra hogyan lehet leszokni a dohányzásról izraelben

Erős dohányosoknál jelennek meg az elvonási tünetek:"- idegesség és nyugtalanság,- fáradtság,- alvászavarok, - koncentrációzavarok,- ingerlékenység, depresszív hangulat,- megnőtt étvágy, falánkság,- súlynövekedés- a férfiak átlagosan három kilót, a nők négy kilót híznak a dohányzás abbahagyása után.

A testi elvonási tüneteknél sokkal súlyosabbak a pszihés abbahagytam a dohányzást, és elkezdtem kövérni. A cigaretta utáni erős vágynak köszönhető, hogy a dohányzás abbahagyása után néhány napon vagy héten belül újabb cigaretta után nyúl az illető. Mégis megéri az első, talán legnehezebb napokat, heteket átvészelni.

Nemcsak az egészségnek tesz jót, hogy nem dohányzik az illető, hanem a közérzetét is javítja. A nem dohányzás néhány pozítiv hatása:- a dohányos köhögés megszűnik, a légzés könnyebbé, jobbá válik, - a fizikai teljesítmény fokozódik, - a bőr lassabban öregedik és a fogak nem színeződnek sárgára, - az ízlelő- és szaglóképesség javul, - csökken a hajlam a megfázásra, - a lakás és a ruhák nem bűzlenek a cigarettaszagtól, hamarabb kap csókot nem dohányzótól, - spórolni is tud.

Mit tehet Ön dohányzásról leszokás esetén?

leszokni a dohányzás hatását a súlyra 10 hét után hagyja abba a dohányzást

Fontos a szilárd elhatározás: soha többet rágyújtani! Az általános mondás, "minden nap egy szállal leszokni a dohányzás hatását a súlyra szívok" nem vezet eredményre.

  • Dohányzás: miért hízunk leszokás után? - HáziPatika
  • Érdemes leszokni a dohányzásról
  • Ezeket biztosan nem tudtad a dohányzásról! - kleopatrasuli.hu
  • A legegyszerűbb módszer a leszokásról

A nikotin utáni vágy nemcsak testi szokásokat vált ki. A dohányos hozzászokik bizonyos helyzetekhez, mint pl.

Sportoljunk!

Legjobb, ha a leszokással egy testi és lelki pihenés, lazítás, szabadság utáni időszakban próbálkozik. Számos, jellegzetes dohányzási szokás elmarad és az új benyomások elterelik a figyelmet a cigaretta utáni vágytól. Tűzzön ki személyes jutalmat, kisebb jutalmat egy hónapnyi, nagyobb jutalmat fél évnyi nemdohányzás után.

Tájékoztassa a családját, barátait és munkatársait az elhatározásról, hogy támogatni tudják. Ne csak édességgel helyettesítse a cigarettát, hanem olyan dolgokkal is, amik örömet szereznek.

kódolt a dohányzásból a pincészetben hátfájás és mellkasi fájdalom

Tájékozódjon szakembereknél, orvosoknál! Nikotinkészítmények nikotintapasz, nikotinrágógumi az "első nemdohányzó időszakban" alkalmazva enyhítik az elvonási tüneteket.