Dohányzásellenes iskolák
Tartalom
Az intézményvezető, dohányzásellenes iskolák helyettese és a pedagógus kollégák is fontos feladatnak tartják a dohányzásellenes iskolák kapcsolatos prevenciót, ezért mindannyian támogattuk a dohányzás káros hatásairól szóló témahét lebonyolítását.
A célok a következőképpen valósultak meg: A május hónap programgazdagsága miatt a témahét programjai a délutáni foglalkozásokra koncentrálódtak. A projekthét első napján dohányzásellenes iskolák hatodikos évfolyam diákjai készítettek egyedi technikával plakátot a dohányzás káros hatásairól. A felsős diákok informatika óra keretein belül készíthettek figyelemfelhívó kiselőadásokat a dohányzás ártalmairól, tényeiről.
Vajon miért dohányoznak az emberek? Erre a kérdésre pedig az alsós diákok keresték a választ környezetismeret órán.
Az észrevételeiket lejegyezték. A szerdai nap programja is a délutáni foglalkozásokon valósult meg.
Történelemtanárok Egylete
A nap témája a légzés szervrendszere és annak ártalmai. Első körben a diákok érdekes kísérlet szemléltetésével győződhettek meg a dohányfüstben keletkező káros égéstermékek jelenlétével.
Burnót : dohánypor szippantása orron keresztül tubákolás - tobacco Bagózás: dohánylevél rágása A nikotin[ szerkesztés ] A nikotin egyike a dohánynövény anyagainak. Képlete: C10H14N2.
Mindenki számára dohányzásellenes iskolák volt a látvány, hogy mennyi kátrány is keletkezik egy cigaretta elégetésével. A kísérlet után a diákok megnézhették a kísérletet az interneten 30 doboz cigaretta elszívásakor.
Copyright notice Abstract Cigarette consumption might be considered as a lifestyle model. The formation of this lifestyle model in childhood and adolescence is considerable due to the socio-cultural environment in which socialization take part. The self-reported questionnaire-based study was done in Mures, Harghita and Dohányzásellenes iskolák counties among 7th and 8th grades students.
A tanulók a nap végén egyszerű eszközökből tüdőmodellt készítettek. A csütörtöki napon a tanulók matematika órán számolhatták ki a dohányzásból adódó költségeket.
Az iskolai dohányzásról A Azok közül, akik dohányzásellenes iskolák kipróbálták a dohányzást, A fiúk és lányok között, valamint Budapest, az egyéb városok és a falvak régiói között nincsen matematikailag kimutatható különbség.
Az ÖKO szakkörösök képregényt terveztek és rajzoltak. A rajz szakkörösök a dohányzás témakörében készítettek látványos rajzokat. A nap végén a témahéttel kapcsolatos totót töltöttek ki a tanulók.
Visszatekintve a hét programjaira, feladataira, kihívásaira elmondhatjuk, hogy iskolánkban egy jól szervezett, kreatív dohányzásellenes hetet tartottunk, ami hozzájárult gyermekeink egészséges fejlődéséhez, szemléleti változásához.
A sikeres projekthetet ezután dohányzásellenes iskolák tanévben dohányzásellenes iskolák. Köszönjük a vezetőség és a pedagógus kollégák maximális támogatását, lelkesedését.