Végleges leszokás a dohányzásról, de nem úgy, mint legutóbb…

Az ember, aki leszokni akarsz. 4 módszer, amivel mentálisan felkészítheted magad a leszokásra

Hasznos tippek a leszokáshoz! Tudom milyen nehéz megszabadulni a dohányzástól, ezért összeszedtem néhány tippet, melyek egy részét olyan emberektől kaptam, akik már sikeresen leszoktak. Talán neked is hasznos lehet a leszokás utáni időszakban.

az ember, aki leszokni akarsz otrivin orrspray gyermekeknek

Készülj fel a leszokásra! Tűzd ki a leszokás napját! Változtasd meg a környezeted: gyűjtsd össze az összes cigarettát, hamutálat az otthonodban, az autóban és a munkahelyen, és az ember tőlük. Ha volt már sikertelen leszokási kísérleted, emlékezz vissza egy kicsit. Vedd számba, mi segített abban, hogy ne gyújts rá, és mi nem. Akaraterő és irányítás Vedd át az irányítást!

Kónya Judit, családorvos Az alkoholfüggőség kezelése nagyon összetett, hiszen kezelni kell a megvonási tüneteket, csökkenteni kell az alkohol iránti vágyat, végül kezelni kell az alkoholizmus következtében kialakuló egyéb kórállapotokat. Az alkoholfüggőség kezelésének végső célja a beteg alkohol iránt érzett sóvárgásának megszüntetése, a rendszeres az ember leállítása. Az alkoholizmus kezelésére alkalmas egységes séma nem létezik, mivel minden beteg esete más és más.

Ebben aki leszokni akarsz a motivációd, ami miatt szeretnél leszokni. Gondold végig az okokat, hogy miért is akarsz leszokni. Légy határozott, készíts egy listát, hogy milyen okok miatt szeretnél leszokni és tedd olyan helyre, ahol mindig láthatod!

Vitalitás tippek a Vitallandtól

Ha csökken a leszokási kedved, a lista segíteni fog megerősíteni. Ugye nem akarod elveszteni a leszokásba eddig belefektetett kemény munkát? Maradj derűlátó, gondolkodj pozitívan Ha csábítást érzel egy cigarettára, gondolj bármi másra, csak a dohányzásra ne — egy finom az ember, egy kellemes kirándulásra, egy szép emlékre, a másnapi teendőkre vagy az aznapi eseményekre.

Minél kevesebbet gondolsz a dohányzásra, annál könnyebben megy majd az ember leszokás.

dohányzásellenes irodalom

Gondolj magadra úgy mint nem dohányos, és ne úgy, mint ex-dohányos! Alakíts ki egy új, nagyszerű énképet önmagadról, amelyben a cigaretta már aki leszokni akarsz kap helyet, lásd magad olyan embernek, aki egy magabiztos, erős és egészséges életű személy, akit nem korlátoz a cigaretta függősége.

  1. Végleges leszokás a dohányzásról, de nem úgy, mint legutóbb…
  2. Ingyenes dohányzásról való leszokás
  3. A dohányzás természetéről, a mentális függőségről sokszor, sok helyen olvashattál már tőlem.
  4. Támogass te is!

Kerüld a csábítást és a rágyújtás lehetőségét! Próbáld meg elkerülni a dohányzásra serkentő szituációkat, kerüld a dohányosok társaságát legalább a kezdeti időszakban.

A dohányfüst, az ember dohányzás észlelése előhozhatja a nikotinéhségét és a dohányzás utáni vágyat. Ne hagyd, hogy egy nehéz nap utáni esti pihenés, vagy egy hosszú hétvége elcsábítson és egy cigaretta lerombolja az javulás, amikor abbahagyja a dohányzást befektetett kemény munkát.

Account Options

Egy az ember cigaretta csak az elvonási tüneteket erősíti! Kerüld az alkoholfogyasztást. Az ivás csökkenti a gátlásokat, és kevésbé tudsz ellenállni egy szál felkínált cigarettának.

Helyettesítsd valamivel a cigarettát Társaságban mindig legyen nálad valami pl. Egy rágógumi vagy cukorka is visszatarthatja a dohányzás utáni vágyat.

Szívni, vagy nem szívni…

A kikapcsolódáshoz nincs szükség cigarettára. Vezesd le a feszültséget más módon: vegyél néhány mély levegőt, tarts szünetet, végezz könnyű tornagyakorlatokat. Elsőre nevetségesnek tűnhet, de nem én találtam ki. Sajátíts el hasznos új ismereteket, változtass a szokásaidon A megszokott napi beosztásod, szokásaid hasznos megváltoztatni, hogy ezek ne emlékeztessék arra az időre amikor még dohányos voltál.

A lényeg, hogy ne ugyanott, ahol eddig cigivel tetted. Beszélgess sokat, menj el sétálni vagy foglald el magad sokféle feladattal, munkával, olyan tevékenységgel, amit szívesen csinálst pl.

Köszi, nem dohányzom! Így tettem le a cigit

Célszerű ilyenkor új tevékenységet, hobbit vagy valamilyen sportot beiktatni az életvitelbe, mivel sokkal több időd lesz ezután, így olyan dolgokkal is foglalkozhatsz, amit már az ember szerettél volna, de eddig nem volt rá időd. Tervezz minden napra valami élvezeteset. Amikor úgy érzed rá kell gyújtanod, kezdj bele valamibe, ami eltereli a figyelmed.

Sose feledd, a rágyújtás gondolata néhány perc alatt elmúlik.

Ha le akarsz szokni, fordulj háziorvosodhoz ! (2010)

Figyelj az étkezésre és mozogj Ha teheted - és miért ne - iktass be könnyed sportolás, mert a testmozgás kellemes időtöltés, segíti a szervezet méregtelenítését, fokozza a vérkeringést, oldja a feszültséget és jobban is aki leszokni akarsz magad a bőrödben. Elmehetsz sétálni, futni vagy úszni, de akár egy kutyasétáltatás is kiváló lehet ha van rá lehetőségednem utolsó sorban a házi kedvenc is örülni fog neki.

Nem túl megterhelő, de annál az ember mozgásforma a yoga is, nem beszélve a lelki feltöltődésről, amit nyújtani tud. Kiváló segítség lehet a leszokás miatt jelentkező feszültség csökkentésére. Ne hagyd, hogy a cigaretta szerepét az étel vegye át.

az ember, aki leszokni akarsz

Ha az átlagosnál éhesebbnek érzed magad és félsz a felszedett kilóktólkerüld a magas kalóriatartalmú ételek fogyasztását! Helyette mindig legyen kéznél valamilyen zöldség vagy gyümölcs.

Miért nem tudsz leszokni a dohányzásról?

Ha még ezután is éhesnek érzed magad, egy pohár sovány kefirbe, vagy joghurtba keverj bele egy púpozott evőkanálnyi érkezési zabkorpát nagyobb élelmiszerboltokban kapható és igyál rá egy pohár vizet. Ennek minimális a tápértéke, de jóllakottság érzését kelti. Igyál sok folyadékot, lehetőleg vizet vagy gyümölcsleveket, melyek kiválóan segítik a szervezet méregtelenítő folyamatait, ezáltal enyhítik a megvonási tüneteket is. A dohányzás elhagyásának egyik legjobb mellékhatása, hogy több pénzed lesz.

Leszokni nem lehet egyik napról a másikra

Gyűjtsd össze ezt a pénzt és költsd hasznos dolgokra, de továbbra is magadra. Most lehetőséged lesz olyan dolgokat is megvenni, amire már régóta vágytál, de eddig drágának találtad, hiszen ez idáig több tízezer forintot költöttél el a havi cigarettázásra.

Rossz hangulat vagy depresszió? Nagyon sok aki leszokni akarsz módszer áll a rendelkezésre, amellyel javíthatsz hangulatodon.

  • Miért nem tudsz leszokni a dohányzásról?
  • Index - Leszokik az Index - Egyszer már igencsak a tököm tele lett a dologgal
  • Hogyan lehet elkezdeni a dohányzást leszokás után
  • Az alkoholfüggőség - A leszokás módszerei
  • kleopatrasuli.hu | Köszi, nem dohányzom! Így tettem le a cigit
  • 7 dolog amit tudnod kell, ha le akarsz állni.
  • Meddig fog dohányozni, amikor leszokik

A dohányzás abbahagyásakor jelentkező feszültségnek, rossz hangulatnak a nikotin nem a gyógyszere, hanem az oka. Amíg nem dohányoztál, addig Te sem érezted a nikotin kiürülésekor jelentkező kellemetlen sóvárgást, szorongást.

Hasznos tippek a leszokáshoz!

Tegyél valamit azért, hogy elkerüld a stresszes helyzeteket, csökkentsd a feszültséget. Vegyél egy forró fürdőt, mozogj többet, yogázz vagy olvass el egy jó könyvet. Cseppenthetsz nyugtató levendulaolajat is a fürdővízbe vagy a párnádra, mielőtt nyugovóra térsz, ez segít ellazulni. Ne feledd!

4 módszer, amivel mentálisan felkészítheted magad a leszokásra

Az első cigarettát nem szabad elszívni! Ha egyszer hozzászoktattad a az ember dohányfüsthöz, a nikotinhoz, az örökre emlékezni fog rá, és bármikor képes visszaszokni.

Ne kísértsd az ördögöt, legyél határozott, és ne gyújts rá évek múlva sem!

Címlap » Cikkek Szívni, vagy nem szívni… 21 napos ingyenes mentális dohányzásleszoktató program azoknak, akik szeretnének leszokni a dohányzásról, de még szükségük van támogatásra, hogy ez tényleg sikerüljön is.

Töltsön el örömmel az a jóleső érzés, hogy Neked sikerült.