Hogyan szokjunk le a dohányzásról? | Leszokás a dohányzásról | kleopatrasuli.hu

A dohányzásról való leszokás nem ér véget

Dohányzás Készüljünk fel a leszokásra!

Egy videó, amely segít leszokni a dohányzásról

Sokan mondják, hogy a dohányzás csak egy rossz szokás és akaraterővel könnyű leküzdeni. Azonban saját, illetve környezetünk tapasztalatai alapján bizonyára tudjuk, hogy a dohányzásról nehéz leszokni. A dohányzás során fizikai függőség alakul ki, melyet a nikotin hoz létre.

a dohányzásról való leszokás nem ér véget

Ugyanakkor azt is megfigyelhetjük a dohányosokon, hogy jellemző szokásokat tesznek magukévá. Ilyen értelemben mind a rossz szokás, mind a függőség igaz a dohányzásra.

a dohányzásról való leszokás nem ér véget

A dohányzás tanult viselkedés. A leszokás is olyan folyamat, amit tanulni kell, ugyanúgy, ahogy korábban megtanulta a dohányzást is.

  1. Végleges leszokás a dohányzásról, de nem úgy, mint legutóbb…
  2. Dohányzásról leszoktató gyógyszer
  3. A BICOM-ot az utóbbi időben sok országban támogató módszerként használják a dohányzásról való leszokásnál.
  4. Leszokni a dohányzást egy holdfényes napon
  5. Referenciák – nekik már sikerült leszokni | Természetes-Egészséges-Bioexpress Megoldások
  6. A dohányzásról való leszokás jobb lehet
  7. Hogyan szokjunk le a dohányzásról? | Leszokás a dohányzásról | kleopatrasuli.hu

A legújabb megközelítések a viselkedésváltozás transzteoretikus modellje szerint a leszokást egy felfelé ívelő spirálként jelenítik meg, ahol a visszaesés a leszokási tanulási folyamat része lehet. A leszokás hosszú folyamat, és nem ér véget azzal, hogy valaki leteszi a cigarettát.

Ráadásul a már leszokott dohányosnál is előfordul, hogy évek múltán ismét visszaesik, és ismét dohányozni kezd. A leteszemacigit.

Hogy működik?

A program négy pillérre épül: ismerjük meg a saját dohányzási szokásainkat, készüljünk fel a cigaretta letételére és az ezzel járó nehézségekre, tűzzük ki a leszokás a Függetlenség napját, előzzük meg a visszaesést és készüljünk fel a tartós cigaretta nélküli életre!

Tippek a leszokáshoz Gyűjtse össze a leszokás mellett szóló érveket! Számítsa ki, mennyibe kerül Önnek a dohányzás!

a dohányzásról való leszokás nem ér véget abbahagytam a dohányzást, és izzadni kezdtem

Vezessen dohányzási naplót, hogy a dohányzásról való leszokás nem ér véget, milyen helyzetekben dohányzik! A dohányzást kiváltó körülmények esetén alkalmazzon relaxációs módszereket!

A leszokás is olyan folyamat, amit tanulnia kell, ugyanúgy, ahogy korábban megtanulta a dohányzást is. Gondoljon arra, hogy mióta dohányzik már, és adjon időt saját magának a leszokásra. Bár nem kell annyi idő a leszokásra, mint amennyi idő alatt rászokott a cigarettára, a leszokás mégis hosszú folyamat, és nem ér véget azzal, hogy leteszi a cigarettát. Ráadásul a már leszokott dohányosnál is előfordulhat, hogy akár évek múlva is visszaesik, és ismét dohányozni kezd.

Tűzze ki a Függetlenség napját! Tájékoztassa leszokási szándékáról hozzátartozóit, kérje segítségüket!

Dohányzásról való leszokás - ún. antinikotin program

Keressen támogatókat a környezetében! Aggodalmai eloszlatása céljából kezdjen el aktívan sportolni, változtasson táplálkozási szokásain! Készüljön fel a megvonási tünetekre! Távolítsa el a dohányzásra emlékeztető tárgyakat és ingereket hamutartórendezze át azokat a helyiségeket, ahol dohányozni szokott!

a dohányzásról való leszokás nem ér véget dohányzásról leszoktató gyógyszer

Jutalmazza meg magát rendszeresen, mert megérdemli! Vegye észre a a dohányzásról való leszokás nem ér véget kedvező hatásait!

a dohányzásról való leszokás nem ér véget dohányzási kódolás Magnitogorszkban

Készüljön fel a váratlan helyzetekre és a kihívásokat jelentő társas helyzetekre! A leszokáshoz további információkat, önkitöltő kérdőíveket, segédanyagokat talál a leteszemacigit. Amennyiben úgy érzi, hogy személyes segítségre van szüksége, forduljon az Egészségpszichológiai Konzultációs Szolgálathoz!

Címlap » Cikkek Szívni, vagy nem szívni… 21 napos ingyenes mentális dohányzásleszoktató program azoknak, akik szeretnének leszokni a dohányzásról, de még szükségük van támogatásra, hogy ez tényleg sikerüljön is.

Forrás: leteszemacigit.